viernes, 15 de enero de 2016

Weemoed


País: Holanda
Género: Melancholic Black Metal/Ambient
Sello: Kaladruna
Links: Facebook | Bandcamp

----------------------------------------------------

Droommoord (2014)


1. Intrede Van Weemoed & Wanhoop Dewelke Brandt Doch Vergaat Niet, Tranen Vergeefs Vergiet, Zielen Zwartgeblakerd Achterlaat (3:48)
2. Waar Dood Speelt De Eerste Viool (Daar Loopt De Levensreis Door Diepdonkere Dalen, Noopt De Zaaizeismensch Tot Wormenspijs) (3:39)
3. Hoop Doet Sterven! (Luchtkastelen In Lijkwaden Verdrijven Sluierwolken Naar Klaarheid Waar Waarheid Zucht Onder Stervenstucht) (4:23)
4. Gekweld, Verlaten, Verloren... Stilzwijgend Gehuld In Grauwsluiers (Nevel Van Naargeestigheid, Somberstarend In Nachtelijk Niets) (4:23)
5. In De Verte Hoor Ik Het Spookuur Slaan, Ik Zie Voor Mij Een Witte Vrouwe Staan, Zij Ging Daar Waar Ik Zou Gaan, In Dood Tesaam (8:13)
6. Uittrede Der Levenslust, Oplaaiend, Doodskist Betraand Later Grafgrijzig Gevuld (Na Leven Onvervuld Dodendans In Droeve Deemoed, Weemoed) (5:21)
7. Zelfmoord Gloort Alwaar Zwarte Gal, Treurnis, Terging & Teleurstelling Al Wat Zinvol Leek Smoort, Bargrauwe Dodengrond In Boor (Stroppekoord) (16:32)
8. Ik Doorboor De Grafkisten, Geliefden Gewenst Dan Gemist, Hol Leven Gepenetreerd, Gewist Gelijk Mijn Lichaam-Geest Reeds Bekist (Liefdesmoord) (12:06)
9. Depressief, Dadeloos Gaat Een Leven Zonder Verwachting Aan Zelfverachting Ten Onder (Levensdromen Verbeten Dan Vergeten) (1:13)

mp3@CBR320kbps

No hay comentarios:

Publicar un comentario